Ostu- ja müügitingimused

Ole meie uudistega kursis
Ole meie uudistega kursis

Teenust pakub Sibulatee MTÜ, reg nr 80292442. MTÜ ei ole käibemaksukohustuslane.

Sibulatee on isikuandmete vastutav töötleja.

Sibulatee MTÜ edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Montonio.com.

Makseid võetakse vastu eurodes. Makseviisideks on Montonio.com poolt pakutavad pangalingid, Paypal ja pangaülekanne.

Kui Sul on muresid oma tellimuse kättesaamisega, siis palun võta ühendust info@sibulatee.ee

Kuidas osta:

1. Valige välja tooted ja lisage need ostukorvi.
2. Vormistage tellimus. Lisage oma kontaktandmed.
3. Tasuge ostu eest saadud arve alusel oma internetipangas. 

Ostukorvi koostamine

Kõigepealt valige välja meeldivad ja vajalikud tooted või teenused ning lisage need ostukorvi. Toodete ostukorvi lisamine ei kohusta Teid veel neid ostma. Oma ostukorvi sisu saate vabalt muuta. Et näha tooteid, mida olete lisanud oma ostukorvi, valige link ‘Vaata ostukorvi’.

Tellimuse vormistamine

Palun sisestage tellimusvormi väljadele oma kontaktandmed. Ostu eest on Teil võimalik tasuda kohe pärast tellimuse vormistamist internetipangas. Kaup pannakse teele pärast makse laekumist.

Kaupa hoiame broneerituna üldjuhul 24h.

Maksmiseks valige sobiv viis linkidelt või arvega tasumine. Makseid võtame vastu eurodes.

Kaup teele

Kaup saadetakse teele pärast makse laekumist maksimaalselt kahe tööpäeva jooksul.

Kohaletoimetamiseaeg on üldjuhul 2-4 tööpäeva Eestis. Euroopa Liidu piires 3-7 päeva. Väljaspool Euroopa Liitu kuni 2 nädalat.

Kui sa ei ole oma pakki kätte saanud, siis palun kirjuta meile info@sibulatee.ee

Pakenditena kasutab müüja üldiselt pakendeid, mida saab pakendikonteineritesse panna.

SOODUSKUPONGID JA KAARDID

Sooduskupongi kasutamise kord

Kui teil on sooduskupongi kood saate selle lisada tellimuse vormistamisel vastavasse lahtrisse. Samaaegselt saate kasutada ainult ühte kupongi. Kuponge väljastab Sibulatee erinevate kampaaniate raames, näiteks uudiskirjaga liitunud klientidele. Sooduskupongid kehtivad vaid täishinnaga toodetele. Kui tekib küsimusi kupongi kasutamise kohta palun võtke ühendust info@sibulatee.ee

Kinkekaardi kasutamise kord

Sibulatee kinkekaarte on võimalik tellida e-poest füüsilisel kujul. Kinkekaart kehtib 1 aasta soetamiskuupäevast ning ühe kinkekaardi summa on 10€.

Kinkekaarte saab kasutada üle kahekümne sibulateelise juures kaupade ja teenuste eest tasumiseks. Sibulatee kinkekaarte ei saa kasutada Sibulatee e-poes – ikka vaid ainult Sibulateele kohapeale tulles ja sibulateeliste juures kohapeal. Lisainfo Sibulatee kinkekaartide kohta siin: https://www.sibulatee.ee/product/kinkekaart/

TRANSPORT JA KOHALETOIMETAMINE

DPD pakiautomaat ja pakipoodi 2.99€

DPD toimetab Sinu tellimuse kohale 2-3 tööpäeva jooksul. Üle Eesti on kokku 114 ööpäevaringselt avatud DPD pakiautomaati. Saajat teavitatakse saabunud pakist ja paki asukohast SMS-i ja e-kirja teel. Saadetist hoitakse pakiautomaadis nädal aega. Kui lähipäevil ei ole võimalik pakile järgi minna, siis saadetakse meeldetuletus. 

Saatekulusid ei lisandu üle 60€ tellimustele.

Omniva pakiautomaat 2.99€

Tooted saad kätte keskmiselt 3 tööpäeva jooksul alates tellimuse kinnituse saamisest sinu e-posti aadressile. Üle Eesti on erinevates asukohtades kokku 181 ööpäevaringselt avatud Omniva pakiautomaati. Saajat teavitatakse saabunud pakist ja paki asukohast SMS-i ja e-kirja teel.

Saatekulusid ei lisandu üle 60€ tellimustele.

Itella SmartPOST 2.99€

Tooted saad kätte keskmiselt 3 tööpäeva jooksul alates tellimuse kinnituse saamisest sinu e-posti aadressile. Saajat teavitatakse saabunud pakist ja paki asukohast SMS-i ja/või e-kirja teel. Endale lähima automaadi asukoha ja lahtioleku aja saad teada, kui uurid meie pakiautomaatide asukoha kaarti.

Saatekulusid ei lisandu üle 60€ tellimustele.

PRETENSIOONID JA TAGASTAMINE

Ostust taganemise kord

Juhul, kui Teile ostetud kaup ei sobinud ning Te soovite seda tagastada, siis palun teavitage sellest meie klienditeenindust meiliaadressil info@sibulatee.ee. Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.

Kõikidele kaupadele kehtib 14-päevane tagastusõigus alates kauba kättesaamisest. Toode peab olema kasutamata ja pakendis/siltidega. 14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes. Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on Veebipoel õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele.

Tagastada võite kas postiga või kokkuleppel ka Sibulateega käest-kätte. Tagastamise postikulu ei kuulu kompenseerimisele. Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv asi ei vasta tellitule (nt
vale või defektiga asi). Juhul, kui Te siiski saate defektiga toote, palume sellest koheselt teavitada meie klienditeenindust info@sibulatee.ee.

Kauba tagastamiseks tuleb esitada kauba ostmisest taganemise avaldus, mille vormi leiab siit: taganemisvorm ning saata see e-posti aadressile hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest.

Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) üldjuhul 1-2 tööpäeva jooksul. Sõltuvalt makseviisist võib laekumine aega võtta nt kuni 7 tööpäeva/mõne päeva kauem jne.

Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale. Veebipood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud. Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.

Kui ostja on sõnaselgelt valinud Veebipoe pakutud kõige odavamast tavapärasest asja kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea Veebipood tarbijale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu.

Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.

Pretensioonide esitamise kord

Sibulatee MTÜ vastutab Tarbijale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduste eest, mis ilmnevad kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest Tarbijale.

Tarbijal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul Sibulatee MTÜ poole, esitades arve, mille alusel kauba ostu eest tasuti.
Kaubal puuduse ilmnemisel palume lõpetada kauba kasutamise.

Puudusega kauba parandamise või asendamise lepivad Sibulatee e-pood ja Tarbija omavahel kokku. Parandamise kulud katab Sibulatee e-pood.

Sibulatee e-pood ei vastuta Tarbija süül tootel tekkinud puuduste eest, mis on tekkinud toote mittenõuetekohase hoiustamise või mitte eesmärgipärase kasutamise tulemusena.

Toote nõuetele mittevastavuse või puuduste ilmnemisel palume edastada e-posti aadressile info@sibulatee.ee pretensiooni, kus on märgitud tellimuse esitaja nimi, kontakttelefon, tellimuse number ja toote tingimustele mittevastavuse või puuduse täpne kirjeldus.

Pretensioon toote nõuetele mittevastavuse või puuduste avastamise kohta peab olema esitatud kahe kuu jooksul alates toote nõuetele mittevastavuse või puuduse avastamisest.

Kõik pretensioonid vaadatakse läbi ja Tarbijaga võetakse ühendust esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul alates pretensiooni kättesaamisest.

Tarbijal on õigus nõuda Sibulatee e-poelt ostuhinna alandamist või lepingu lõpetamist ja kauba eest raha tagasi nõuda, kui e-poel ei ole võimalik kaupa parandada või asendada, kauba parandamine või asendamine ebaõnnestub, Sibulatee e-pood ei ole kauba puudust mõistliku aja jooksul kõrvaldanud, tarbijale on tekitatud põhjendamatuid ebamugavusi.

Kui Sibulatee e-pood on keeldunud Tarbija kaebust lahendamast või Tarbija ei ole nõus pakutud lahendusega ja leiab, et on rikutud tema õigusi või kahjustatud tema huve, võib Tarbija esitada kaebuse tarbijakaebuste komisjonile Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Ameti kaudu või kohtule. Tarbija võib esitada kaebuse ise või esindaja kaudu. Tarbijakaitse komisjoni andmed on toodud Tarbijavaidluste komisjoni lehel, Euroopa Liidu liikmesriikides tekkivate probleemide lahendamiseks pöörduda Euroopa Liidu tarbijate Nõustamiskeskusse.

Jälgi Sibulatee tegemisi
Liitu meie uudiskirjaga
Ole meie uudistega kursis
Filtreeri

Cart